Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2006

Παρασυρμός

Η ζέστη έκανε το γραφείο να βράζει! βρισκόμαστε στο τελευταίο όροφο! τι να πει κανείς.! Εκείνη στο απέναντι γραφείο λιμάρω τα νυχιά της! ίσως σκέφτεται τη χτεσινή βραδιά! Τι τυχερή αυτή η λίμα... έτσι κόκκινη όπως είναι με αυτή την άγρια επιφάνεια αγορασμένη από γνωστό κατάστημα καλλυντικών στην ομόνοια! Την κρατάει στα χέρια της 3ξαφνικά το αφεντικό την φωνάζει χοντρουλής βγαίνει ε3ω με μια αγριοφωνάρα! "έλα σου έχω δουλειά" Ακόμα δε μπορώ να καταλάβω πως τον ανέχεστε η γυναίκα του! Αυτός ο φωτισμός την κάνει να λάμπει ίσως έπρεπέ να πάρω τελικά δυο έτσι όπως ακουμπάει πάνω στο γραφείο μου Τι ωραία φωτογραφια Μου θυμίζει τις στιγμές που κατεβαιναμε στην Μονεμβάσια και ξέχασα να πάρω προφυλακτικά, ρούχα, εσώρουχα, λεφτά κλπ. Γενικώς τα πάντα Είχα αφήσει βλέπετε την βαλίτσα εξω από την πολυκατοικία Τι να σκεφτόταν αυτή τόση ώρα Της εδει3α τα τοπία Κοίτα αγάπη μου τι ωραία που είναι τα προβατάκια τις έλεγα! Το πιο γλυκό από όλα τα προβατάκια που μετρήσαμε μαζί ήταν ένα λευκό κούτσικόο Μπήχτης πάραυτα δεν άφησε πρόβατο για πρόβατο Τυχερός σκεφτήκαμε free sex και όλες γουστάρουν! Ηρ8ε και μετά ο βοσκός με τη φλογέρα του να σφυρά τσοπανάκος ήμουνα Φαινετε 8υμι8ικε ο καραβλαχος τα νιάτα του,γιατί τώρα αυτή η κολάρα του Καλύβει το κόσμο! Τελικά βρε8ικαμε στο πολυποθιτο ξενοδοχείο! τι ωραία παρα8υρα, μπιγκονιες και μια υπάλληλος γριούλα μες τη γλύκα! μόλις ανεβήκαμε στο δωμάτια έβγαλα ε3ω τον ψιλοχοντρο και εκείνη το υγρό σπήλαιο! Η σπηλαιολογία στο αποκορύφωμά τής 8 φορές τέλειωσε και άλλες τόσες και εγώ! Κοιμι8ικαμε σαν πιτσουνάκια στο κλουβι μας! αγκαλιασμένοι το υπέροχο ροχαλητό τις λίγο με ένοιαζε! έτσι και αλλιώς ο ψιλοχοντρος ιππότης 3ανά3υπνισε βραδιάτικα! άντε να ανοιξεις τώρα σπηλιές! Η επομένη μέρα μας βρήκε να φεύγομε για α8ηνα. Τα κουτάλια σκοπίμως αφημένα σε στάση 69 μα 8θύμισαν όλα όσα κάναμε το προηγούμενο βράδυ Το γάλα στο καφέ την έκανε να γελάει! Φαντάζομαι τι σκεφτόταν! Το γλυκό τρούφα να δεις έμενα τι μου 8υμισέ!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

επιτέλους ξαναρθες! αντε και πίστεψα πως ήμουν μόνη εκεί έξω! σου κάναν έξωση? αν σε ξαναπετάξουν θα σε "κοιμίσω" σπίτι μου! αρκεί να μου ψυθιρίζεις καμμιά ιστορία... ;)