Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2006

Παρασυρμός 4

Κάτι δε πήγαινε καλά...!!! κάτι δε μου κόλλαγε στην όλη κατάσταση! Το ξέρα ότι αυτός ο ήλιος θα με ενοχλήσει ξανά! Οι πρώτες ηλιακτίδες πέρασαν κάτω από τη μασχάλη της! Είδα ότι ήταν τόσο καλά ξυρισμένη που ούτε καν δε φαίνονταν οι τρίχες . ίσως να είχε κάνει αποτρίχωση! η ριζική!!! Αυτά τα κεριά πρέπει να πονάνε πολύ όμως! θυμάμαι ένα που είχε η αγάπη μου! μα φορά κατά λάθος πήγα να το πάρω από τη κατσαρόλα που το είχε!!! Τι το θελα? χύθηκε πάνω στο καλάμι μου! Ήταν και καλοκαίρι. Κυκλοφορούσα 2 μήνες με το ένα πόδι άτριχο! Αχχ και αυτός ο ήλιος τι το θελε! με καραστραβωσε! Τον παρατηρούσα όπως η απίστευτη κοκκινομάλλα κουνιότανε πάνω μου! και κούναγε τους χοντρομπαλάδες μου! Που είναι η αγάπη μου? γιατί δε νιώθω το ανάλαφρο και ροδακινέ βυζί της??? Τόση ώρα καθότανε δίπλα μας και μας κοίταγε! Περίμενα να μας σκοτώσει!!! Όμως όχι! έκανε ότι πιο παράξενο! πήρε το μπλε άσπρο σωληνάριο που είχα αγοράσει από το φαρμακείο! άνοιξε το καπάκι, το πίεσε και το διαφανές gel πετάχτηκε με μανία στα χέρια της! έβαλε αρκετή ποσότητα! έπιασε την Κοκκινομάλλα από μπροστά και την άλειψε σε επίμαχη οπίσθια περιοχή! Δε το περίμενα καθόλου! Το κάναμε και οι τρεις μπρος πίσω αριστερά και δεξιά όπως να ναι! Αργότερα όταν φτάναμε σε αυτή τη τόσο γλυκιά και χαζοχαρούμενη ταβέρνα μου αποκάλυψαν ότι συνήθως έτσι ξεκινάνε μια σχέση ως καλές αδερφές! ότι έχει η μια, έχει και η άλλη!!! Απλά το κάνουν πάντα έτσι... γιατί δε θέλουν να τις πάρουν με κακό μάτι! Υπέροχα τα είχα με δυο θεογκόμενες.. Που να ξέρα ο κακομοίρης όταν παραγκελνα αυτή τη φέτα.. ότι είναι τόσο ωραία!!! ήθελα κι άλλη! σα χαζά και οι τρεις την κομματιάζαμε και φτιάχναμε κοπανιστή σαν αυτή της Μύκονου! εκεί σχεδιάσαμε να πάμε! το καλοκαίρι! τη ήταν υπέροχα όπως το σχεδιάζαμε! με άσπρο καράβι, sleeping bag, σκηνές! Δε θα μέναμε σε camping απλά το κάναμε για την ιδέα! ήταν πολύ σημαντική η ιδέα! έτσι και αλλιώς τη μέναμε σε δωμάτιο! τα κορίτσια δε μπορούσαν λέει σε σκηνή! συμφωνούσα! άλλωστε πως να βολευτούν 3 σε μια σκηνή!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: