Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2006

Παρασυρμός 3

παρατηρώντας τα βλέφαρα μου να ανοίγουν είδα τελικά και την κοκκινομάλλα φίλη τις φίλης μου να περιποιείται τον μακρύ χοντρότατο μου!!! Άναυδος έμεινα όπως τότε που είχα δει ένα θεόμωρο να έρχεται από μακριά από το πουθενά να με φιλάει. Ήταν τότενες σε ένα club. Άσπρο θυμάμαι με αυτό το μπλε φως που φωσφορίζουν τα πάντα! τι εμπειρία και αυτό! Τόσο μπλε φως ποτέ άλλοτε στη ζωή μου! ούτε τόσο άσπρο.. άναυδος είχα μείνει! Αχ.. τρομαγμένος τη ρώτησα τι κάνει... Μην ανησυχείς μου λέει καθώς σηκωνότανε και επιτέλους κρύφτηκε αυτός ο ενοχλητικός ήλιος από τα μάτια μου! Της είχα βάλει υπνωτικό, το έχω ξανακάνει αλλά μη κουνηθείς πολύ θα ξυπνήσει! Έτσι είπε και με έβαλε σε σκέψεις. Τότε είδα αυτό το θεϊκό κορμί να σηκώνετε όρθια 90 60 90 η κοπέλα, σκέτο μαρτύριο κόλαση κανονική. τι κουταλάκια και ιστορίες. ο μακρύς χοντρότατος μου παρόλες τις τύψεις που ένιωθα ντούρος μπακαλιάρος δεν έλεγε να πέσει! Τον έπιασε με το ντελικάτο χέρι της. Τι υπέροχα βαμμένα νύχια που είχε, κόκκινα κόκκινα, τόσο τέλια αυτά τα δάχτυλα, μακριά και δροσερά χωρίς μια ατέλεια. Τον κράταγε και ήξερα πως ένιωθε το αίμα μου να κυλά να βράζει. Κάθισε πάνω του. ένιωθα κάθε χιλιοστό της. ξέρω ένιωθε το αίμα στις φλέβες του μακρύ χοντρότατου μου να κυλά να τη ερεθίζει.. το έβλεπα πάνω τις στα μάτια της! αυτά τα σκούρα μπλε μάτια. που με κοιτούσαν τόσο έντονα! ένιωθε κάθε χιλιοστό. Μην ανησυχείς επίσης για το προφυλακτικό που δεν έχεις λέει. ξέρω ότι έχεις χάσει λίγο τι μπάλα. αλλά εγώ είμαι οκ παίρνω αντισυλληπτικά, έχω σπιράλ και αύριο τη πάρω και το χάπι. έχω βάλει και λιπαντικό με σπερματοκτόνο. επίσης έχω κλίσει και ραντεβού με τον γυναικολόγο μου σε 1 μήνα για καλού κακού! ο μακρύς χοντρότατος παρέα με τα δυο φιλαράκια του τους χοντρομπαλάδες υπέρβαρους τώρα ευχαριστιόταν κάθε λεπτό και χιλιοστό. δεν ήθελα να κλείσω τα μάτια μου. αυτές οι ρόγες που δε μπορούσα να πιάσω με τρελαίνανε. που να κουνηθώ. μπορεί να ξυπνούσε η αγάπη μου. Ένιωθα τύψεις και θυμό που είχα υποβληθεί σε αυτή την ιστορία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: