Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Πρώην

Πρέπει να είχαν περάσει ελάχιστοι μήνες όταν έμαθα ότι η πρώην που χώρισα κατακτήθηκε από κάποιον άλλο. Δε μπορούσα να το χωνέψω να το αντέξω, είναι μάλλον εγωιστικό. Πρέπει να κάνω κάτι άμεσα. Ένα γράμμα. Ένα mail. Δε θέλω να τη πάρω τηλέφωνο, ίσως ξεχάσω όσα θέλω να πω, ίσως χάσω τα λόγια μου. Δε θα το ρισκάρω τώρα ένα mail είναι πιο εύκολο στο κάτω-κάτω ας μην απαντήσει. Αυτό θα κάνω…

Να βρεθούμε θέλει; Μάλλον κάτι καλό θα έγραψα. Ας το ρισκάρω, δεν έχω και τίποτα να χάσω. Θα πάω να τη βρω εκεί στο καφέ που μου είπε.

Βρεθήκαμε και από τη πρώτη στιγμή άρχισε ένας τύπου καυγάς, ότι γράφω το ένα το άλλο και εν τέλει τι θέλω από τη ζωή της. Μ αγαπάει ακόμα, το βλέπω, αλλά τι να απαντήσω. Όλο αυτό το ξεκίνησα πάνω σε μια στιγμή διεκδίκησης, ίσως και ζήλειας η απλά καθαρού εγωισμού. Την αγαπώ μεν, αλλά μαζί της δε θα Θέλα να είμαστε μαζί. Αποφασίζω και της εξηγώ πω έχει η κατάσταση, δεν είναι να τα κρατάς μέσα σου αυτά. Βλέπω ότι με μισή καρδιά το δέχεται. Άλλωστε αυτό περίμενε και εκείνη. Μου λέει για τον νυν της και πως τα περνάει.

Η ώρα όμως έχει περάσει έχει ήδη νυχτώσει και είμαστε πολλές ώρες μαζί και μιλάμε ακατάπαυστα. Πρέπει να φύγουμε, τι άλλο να πούμε άλλωστε; Προχωράμε προς το αμάξι της για να χαιρετηθούμε με σκοπό να κρατάμε μια επαφή εν τέλει χωρίς κακίες και στεναχώριες. Στην πόρτα της λίγο πριν μπει κρατάμε λίγο τα χέρια ο ένας του άλλου, μια παύση ανάμεσα μας και την βλέπω να μου λέει πως αν θέλω κάτι να το πάρω. Το σκέφτομαι λιγάκι, την κοιτώ και την εξερευνώ, δεν αντιστέκομαι καθόλου. Με ένα απότομο τράβηγμα την φέρνω κοντά μου και τα χείλη μας ενώνονται. Ναι, αυτή τη στιγμή είναι δική μου. Το φιλί γίνετε φιλιά και τα χέρια μπλέκονται σε χάδια στο κορμιά μας.

Ανοίγω τη πόρτα και παρασερνόμαστε στο αμάξι. Αποφασίζουμε να πάμε σπίτι μου. Δε προλαβαίνουμε να περάσουμε την πόρτα του σπιτιού. Η καρδία χτυπά έντονα, γρήγορα, πάει να σπάσει. Σαν να ήταν η πρώτη μας φορά. Δαγκώνω τα χείλια σου το λαιμό σου σε θέλω αυτή τη στιγμή τώρα. Μια παράξενη επιθυμία με τραβάει πάνω σου και δε με αφήνει να παίξω άλλο. Αχόρταγα κατεβάζω τη μπλούζα σου αποκαλύπτοντας το στήθος σου. Γεύομαι το δέρμα σου τις ρόγες σου, ορμάω πάνω σου, σε θέλω. Τώρα ναι είσαι δική μου αυτή τη στιγμή είσαι όλη δική μου. Σε κολλάω στο τοίχο κατεβαίνω χαμηλά σου πιο πολύ. η γλώσσα μου χαϊδεύει την κοιλία σου ενώ που και πού μικρές δαγκωνιές βγάζουν από μέσα σου μικρούς έντονους αναστεναγμούς. Είσαι τόσο υγρή σε νιώθω στο χέρι μου που με έχει προλάβει να σε ψηλαφίσει να σε ερεθίσει κι άλλο. Η γεύση σου γλυκιά, μ αρέσει πολύ. Όχι δε θα συνεχίσω άλλο εδώ, δε μπορώ, σ πιάνω δυνατά σε σηκώνω πάνω μου. Ξέρω ότι μπορείς να με νιώσεις. Τρίβεσαι, το βλέπω ότι σ’ αρέσει. Σε ξαπλώνω στο καναπέ και γδύνομαι ελάχιστα. Βλέπω τον πόθο σου να φουντώνει διαρκώς, έρχομαι από πάνω σου και απότομα μπαίνω μέσα σου. Γλιστράω εύκολα, έχεις ερεθιστεί άλλωστε τόσο πολύ. Στην αρχή αργά και όλο δυναμώνουμε την ένταση, αγριεύουμε. Τα συναισθήματα αναζωπυρώνουν τη κατάσταση μας, ξεχειλίζουμε από πάθος. Μπαίνω τώρα μέσα σου άγρια γρήγορα αργά, δυνατά. Σε νιώθω να καίς να ζεματάς, Κρατιέμαι από τα μαλλιά σου δυνατά. Γραπώνω το στήθος σου και σε αισθάνομαι, ακούω την αναπνοή σου να εντείνεται. Σε εξερευνώ σα να μη σε ξέρω καν. Πάλι από την αρχή. Ξέρω ότι αισθάνεσαι το αίμα μου να κυλλά στις φλέβες χτυπώντας δυνατά μέσα σου. Το βλέπω ότι καίγεσαι μαζί μου. Μιλάμε πρόστυχα, βρώμικα ο ένας στον άλλο με τρόπο χυδαίο αλλά ταυτόχρονα τόσο ερωτικό. Με θες και με ζητάς. Σου δίνομαι ολόκληρος και σε πονώ. Όσο πονάς τόσο ερεθίζεσαι τόσο ανάβω.

Το κορμί σου δεν αντέχει άλλο μα ούτε και εγώ. Σ ακούω να φωνάζεις και σε νιώθω να σφίγγεσαι πάνω μου καθώς ο οργασμός πλημμυρίζει το είναι σου. Η ανάσα μου έχει ήδη βαρύνει και χύνω μέσα σου όσο είσαι σφιγμένη πάνω μου. Σα νευριασμένα σε κρατώ έτσι που να κανονικά θα πονούσες και θα υπέφερες. Όμως τώρα παρατείνουμε τον οργασμό μας.

Σωριαζόμαστε ο ένας πάνω στον άλλο. Κουρασμένοι και αποκαμωμένοι. Χρόνος άλλος δε μας έχει μείνει. Πρέπει να φύγεις και βιαστικά να χωριστούμε. Θα γυρίσεις να μου πεις πως αυτό που σ αρέσει σε μένα τόσο είναι πως στο πάθος μου κάνω σα παιδί. Πως σε πιάνω με τόσο έντονο «θέλω» που παραδίνεσαι άμεσα. Ένα άγουρο πηγαίο πάθος. Ίσως το επαναλάβουμε, όμως τώρα πρέπει να γυρίσουμε στις ζωές μας.

Σε καληνυχτίζω είναι ήδη πολύ αργά.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

[...]"χώρισα κατακτήθηκε από κάποιον άλλο"[...]

ti poromeno androgourouno pou ise! akous eki "katakti8ike"...!?!?

F_C

Ανώνυμος είπε...

Αστα να παν στα διαλλα...




(ειναι πολλες οι σελιδες;;;)

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΤΙΟ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΧΟΡΙΣΑΤΕ?
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ? ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΗΞΕΡΣ ΤΙ ΘΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΑΖΕΙ!
ΑΡΑ ΔΕΝ "ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ", ΑΛΛΑ ΚΙΤΑΞΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ!

Ανώνυμος είπε...

Καποια πραγματα ειναι για να τελειωσουν ;)

Ανώνυμος είπε...

ali8eia exyses mesa...?
kian th gastroses kai twra exei to paidi sou?

Ανώνυμος είπε...

Ωραιες ερωτησεις...