Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2006

Πρώτο Πρόσωπο

Καμία φορά τα πράγματα έρχονται περίεργα στη ζωή μας έτσι όπως ίσως να μη τα περιμένουμε! έτσι και θύμωσα μαζί σου για κάτι ίσως και ασήμαντο. Αρκετό όμως να ζηλέψω να ανάψω.

Βρεθήκαμε στο γνωστό μέρος. Δε σε αφήνω να μιλήσεις. Δε σε αφήνω να κάνεις πολλά. Σχεδόν τίποτα. Το παιχνίδι το χάνεις. Δε είναι σήμερα επί ίσοι όροι. Σε σπρώχνω και πέφτεις στο κρεβάτι. Αποκαλύπτω απότομα το στήθος σου. Βγάζω βιαία Σχεδόν τα ρούχα σου. Γουστάρω το στήθος σου. Αλλά το πάθος με κυριεύει. Με έχει συνεπάρει. Στο δαγκώνω. δαγκώνω το λαιμό σου τα αυτιά σου το κορμί σου. Βγάζω και τα υπόλοιπα ρούχα σου. Πάλι απότομα…

Δε περιμένω. Βουτάω στο κόλπο σου τα δάχτυλα μου. Πρώτα ένα και μετά δυο. Σε νιώθω υγρή. νιώθω ότι πονάς Αλλά σου αρέσει. νιώθω ότι ανοίγεις γρήγορα. Τρίβω με την παλάμη μου την κλειτορίδα σου όπως ξέρω ότι σου αρέσει. ίσως και λίγο πιο βιαία, ενώ το στόμα μου τρώει το υπόλοιπο κορμί σου.

Γδύνομαι, κάθομαι γονατιστός. Σε βάζω στα 4 και σε μπαίνω στο στόμα σου. Πιέζω να πάει πιο βαθιά. Μπορεί να μη σου αρέσει Μπορεί και να σου αρέσει. Δε με νοιάζει. Χώνω δυο δάχτυλα στο κόλπο σου πάλι και ένα σε χαϊδεύει από πίσω. Έχω καυλώσει πολύ. νιώθω ότι το ίδιο έχεις πάθει. Σε σταματάω. Το βλέμμα σου πρόστυχο μα και φοβισμένο. Σε γυρνάω και μπαίνω μέσα σου απότομα… Δε το περίμενες τόσο απότομο. Γονατιστή σε παίρνω από πίσω. Σου κρατώ τα χέρια να μη στηρίζεσαι και μπαίνω μέσα σου βαθιά. Αγριεύω την κίνηση μου. Σαλιαρίζω του γλουτούς σου γιατί είναι όμορφοι και θέλω να σε πονέσω. πονάς σε ακούω. Κοντεύω.. Σε ακούω σε νιώθω να τελειώνεις. Μια κραυγή βγαίνει από μέσα σου βαθιά δυνατή… Σύντομα τελειώνω και γω μέσα σου. Σε Πιέζω σε χτυπάω καυλώνω.. χύνω.

Πας να γελάσεις καθώς ξαπλώνεις στην αγκαλιά μου. Να πεις κάτι. Δε σε αφήνω. Όχι δε θα πει κουβέντα. Ναι είναι σκοτεινά δεν άναψα τα Φώτα δε με βλέπεις καθαρά. Δε πειράζει. Ξεκουραζόμαστε. Σε φιλάω. Δε μιλάμε ακόμα… αρχίζουμε ξανά τα χάδια τα παιχνίδια ήρεμα χωρίς λόγια χωρίς τίποτα. Βλέπω ένα φόβο στα μάτια σου. Ανεβαίνω πάνω σου. Πιάνω το χέρι σου και βάζω τα δάχτυλα σου στο κόλπο σου. Δε νιώθεις άνετα αλλά αυτό θέλω. Μπαίνω και γω μέσα σου. Τραβάς τα δάχτυλα σου. Το παιχνίδι τώρα αλλάζει λίγο. Μια είμαι άγριος μια ήρεμος κάπου σταματάω και κάπου αρχίζω. Γρήγορα αργά σταθερά απότομα. Σύντομα νιώθω το κορμί σου να τραντάζετε… σπασμοί. Δυναμώνω… πιο δυνατά πιο δυνατά. Πονάς βάζεις τα νύχια σου στη πλάτη μου. Μου αρέσει καυλώνω πιο πολύ. Τελειώνεις… Συνεχίζω δε σταματάω. Σιγά Σιγά να ανάψεις πάλι ήρεμα μέσα έξω χαλαρά με παύσεις. ακόμα μια φορά ακόμα πιο πολύ τώρα πιο αγρία πιο δυνατά πιο έντονα πιο Γρήγορα. Γρήγορος έντονος δυνατός ο οργασμός σου… πάλι δε σταματάω.. μένω τώρα μέσα σου. Λίγα λεπτά έτσι. Ανοίγεις τα μάτια σου με κοιτάς ενόντα με σπρώχνεις… ανεβαίνεις από πάνω μου. Κουνάς αργά σταθερά τη λεκάνη σου. Ερεθίζομαι. Ανάβω. Με ανάβεις με ζαλίζεις. Η κινήσεις σου πονηρές μοναδικές. Δε σε έχω νιώσει έτσι ξανά. Σταματάς αρχίζεις.. έχεις κουραστεί αλλά θες κι άλλο. Αντέχουμε ακόμα… Τελειώνεις πάλι… τώρα φτάνω και γω.. είναι έντονο είναι δυνατό., μεθυστικό. Τελειώνουμε σχεδόν ταυτόχρονα.

Ακουμπάς στο στήθος μου με τα χέρι σου ενώ είμαι ακόμα μέσα σου. Γέρνει το κεφάλι σου στον ωμό σου. Ξεκουράζεις το κορμί σου.. τα νεύρα φύγανε.. μια γαλήνη….

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δυνατο..και ωραιο..

useme είπε...

Πέτυχες κείμενο σταθμό....