Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Ηλιοβασίλεμα

Ο ήλιος ήταν λίγο πριν το βασίλεμά του. Η θάλασσα ανακλούσε το καυτό κόκκινο χρώμα του ενώ ο κόσμος στη παραλία τον παρατηρούσε να ετοιμάζεται να βουτήξει στα σκοτεινά νερά της. Θυμάμαι περνούσαμε ήδη αρκετή ώρα με τα χείλια μας να αγγίζονται και να πονάμε ο ένας τον άλλο για να δείξουμε το πάθος μας, την ένταση μας που είχαμε. Μια με γύριζες στην άμμο μια σε γύριζα σε ένα παράξενο παιχνίδι έρωτα και επίδειξης σε όλους τους γύρω. Μπορεί ήδη να μας κοιτούσαν μπορεί και όχι. Λίγο μας ένοιαζε. Πιο πολύ στο μυαλό μου ήταν τα δροσερά σου χείλη και το αλμυρό σου δέρμα.

Σε σταμάτησα και κάθισα λίγο να σε κοιτάξω. Θαύμασα όλο το υπέροχο κορμί σου από τα έντονα σου μάτια, το λεπτό λαιμό σου, το στητό σου στήθος. Το βλέμμα μου χάιδευε κάθε σου πιθαμή. Την κοιλιά σου, τα μακριά σου πόδια, το σημείο σου το κρυφό που τόσο λαχταρούσα να γευτώ ακόμα μια φορά.

Σηκώθηκα και σε τράβηξα μαζί μου, προχωρήσαμε και παίζαμε στη παραλία μέχρι που φτάσαμε στα αλλαχτήρια, απομακρυσμένα από το πολύ τον κόσμο. Είδα που δίστασες όπως έκανες κι άλλες φορές. Αλλά ήξερα πως μέσα σου ήσουν έτοιμη να εκραγείς, πως με θέλεις πιο πολύ από κάθε άλλη φορά. Σε τράβηξα μέσα και κλείνοντας τη πόρτα σε κόλλησα πάνω σου να μη μπορείς να κουνηθείς. Πήρα με μια ανάσα μου την ανάσα σου και την έκανα δική μου. Τα χέρια σου απλώθηκαν και δέθηκαν στο κορμί μου. Τα πόδια σου τυλίχτηκαν σχεδόν γύρω μου και πάτησες στο ξύλινο τοίχωμα. Σε θέλω τόσο πολύ, σε ποθώ αυτή τη στιγμή, δεν αντέχω πιο πολύ.

Έσκυψα στο λαιμό σου και δάγκωσα απαλά έως δυνατά το σημείο που περνάν οι φλέβες σου. Θέλω να πάρω από μέσα σου όλη τη ζωή να την αναταράξω και να στην δώσω πάλι. Σ ακούω που βαριανασαίνεις. Ξέρω με νιώθεις ανάμεσα στα υπέροχα σου πόδια σκληρό να θέλω να μπω μέσα σου ολόκληρος να σε πονέσω, να σε ταράξω.

Λύνω το κορδόνι από το μαγιό σου κι αποκαλύπτω την είσοδό σου. Με κοιτάς, με βλέμμα πόθου, με βλέμμα λάγνο. Νιώθω το χέρι σου στο πέος μου να με βουτά να με σφίγγει. Το περνάς μέσα από το μαγιό και με χαϊδεύεις. Πως καταφέρνει αυτό το άγγιγμα σου να κάνει τη καρδία μου να τρέμει. Το δροσερό σου άγγιγμα με ερεθίζει κι άλλο, οι κινήσεις σου μ ανάβουν πιο πολύ. Καθώς μου βγάζεις το πέος έξω και το οδηγείς στην είσοδό σου.

Σου αντιστέκομαι και με τραβάς. Μου λές πόσο με θες μέσα τώρα και σε νιώθω. Νιώθω το καυτό υγρό σου πάνω μου και σε θέλω τώρα σε ποθώ. Εκεί που περιμένεις να αντισταθώ μπαίνω απότομα μέσα σου. Τα μάτια σου προδίδουν την έκπληξη και την ηδονή σου. Είμαι μέσα σου βαθιά, σε πιέζω σα να θέλω να μπω κι άλλο. Η κίνηση είναι τώρα αργή και βασανιστική. Όμως σύντομα αλλάζει κι είναι όλο και πιο γρήγορή. Πριν λίγο μου έλεγες πως θα θελες να μείνω μέσα σου γιατί έτσι μόνο τελειώνεις και σου απαντούσα να μην είσαι τόσο σίγουρη. Τώρα γίνεται όλο και πιο γρήγορο και πιο έντονο. Σα να μη το πιστεύεις. Μη νομίζεις ούτε και γω το πιστεύω. Κρατώ το μαλλί σου σφιχτά και πάλι μέσα σου μένω λίγο και συνεχίζω δυνατά να σε τραντάζω να σε ερεθίζω.

Σταματώ λίγο και σε αφήνω να κατέβεις. Σε γυρνώ να κοιτάς στο τοίχωμα, πιάνω το μαλλί σου και γλιστρώ μέσα σου. Πιάνω και τη μέση σου και συνεχίζω δυνατά. Σε έχω τώρα δική μου να σε βασανίζω αγρίως. Θέλω να ακούω την ανάσα σου, το βογγητό σου που θα ξεσπά από τα σωθικά σου. Δεν αργεί πολύ, ήδη μου φωνάζεις πως δεν αντέχεις άλλο και ξεσπά μέσα σου ο οργασμός. Σχεδόν φωνάζεις, τα νύχια σου καρφώνονται πάνω μου καθώς με τραβάς μέσα σου να με νιώθεις. Νιώθω τους σπασμούς μέσα σου να με σφίγγουν. Μένω μέσα σου και περιμένω το τελείωμα σου. Έτοιμος είμαι να τελειώσω, όμως είναι μεγάλη απόλαυση να ακούω τον ερεθισμό σου να ξεσπά.

Κάθεσαι σχεδόν σωριασμένη στο ξύλινο τοίχωμα να ξεκουραστείς. Γυρνάς και με κοιτάς χαμηλώνοντας το βλέμμα σου. Ξέρω τι σκέφτεσαι και περιμένω. Το θέλω, θέλω να νιώσω αυτό το μοναδικό σου τρόπο να με παρασέρνει. Χαμηλώνεις αργά αργά και ξέρω πως τίποτα δε θα είναι αργό γιατί έχει άλλο σχέδιο εσύ, το κάνεις αλλιώς. Νιώθω αργά τα χείλη σου, τη γλώσσα σου να με ανάβει και δεν αργείς πολύ με παίρνεις με κάποιο παράξενο τρόπο ολόκληρο μέσα σου. Με παίρνεις γρήγορα και δυνατά, σ ακούω να πνίγεσαι και ξέρω πως σ αρέσει, το επιδιώκεις, το απολαμβάνεις και δεν αργώ, δεν προλαβαίνω καν να σκεφτώ ναι ξεχύνομαι μέσα σου. Σε κρατώ να βρίσκομαι βαθιά στο λαιμό σου και τελειώνω δυνατά με σπασμούς που μου δημιούργησες.

Αναρωτιέμαι ακόμα πως το καταφέρνεις, πως πετυχαίνεις αυτό το έντονο αποτέλεσμα…

Ακόμα μια φορά ο ήλιος έκαψε τον ουρανό, κοκκίνισε τη θάλασσα, βούτηξε και χάθηκε..

Δεν υπάρχουν σχόλια: