Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

12 ώρες

-Δε θέλω να μιλήσουμε για τίποτα, δε θέλω να το συζητήσουμε, απλά άνοιξε την πόρτα και κάνε ότι θές.
-Εντάξει! Θα σε περιμένω την ώρα που είπαμε

Ήταν τα τελευταία λόγια αυτά καθώς δεν υπήρχε λόγος για κάτι παραπάνω. Ο σκοπός δεν ήταν να μιλήσουμε ούτε να γνωριστούμε παραπάνω για να νιώσουμε πιο οικεία. Αυτό θέλαμε να είμαστε άβολα σαν άγνωστοι που μοιράζονται την πρώτη τους εμπειρία μεταξύ τους. Ούτε για μια νύχτα, ούτε για πάντα.

Σκοπός ήταν το άγριο, αχόρταγο, έντονο, χωρίς ενδοιασμούς, ωμό πήδημα. Φαίνεται να μην έχει συναισθήματα και πάθος, όμως αντιθέτως κατέληξε να αναβλύζουν από μέσα του χίλια μύρια που δε τα είχαμε καν φανταστεί στη πρώτη συνομιλία.

Το χτύπημα στην πόρτα ακούστηκε στην αναμενόμενη ώρα. Δε το σκέφτηκα καθόλου, ούτε δίστασα λεπτό. Άνοιξα την πόρτα και την είδα εκεί να με κοιτά με ένα υπέροχο χαμόγελο. Χαμογέλασα και την κοίταξα για λίγο. Την πλησίασα, άρπαξα το μαλλί και την έφερα κολλητή στα χείλη μου. Σαν άμεση ικανοποίηση τύλιξε το ένα της πόδι γύρο μου και σφίχτηκε πάνω μου. Τρίβονταν έντονα πάνω μου καθώς τα χείλι μας δαγκώνονταν. Τα χέρια μου εξερευνούσαν για πρώτη φορά το κορμί της. Το λείο δέρμα της. Σήκωσα το μικρό φόρεμα για να ανακαλύψω ένα μικροσκοπικό κομμάτι ύφασμα για εσώρουχο. Ήθελα να το σκίσω εκείνη τη στιγμή όμως η ιδέα να το κάνω προς το παρόν στην άκρη μ ερέθιζε ακόμα πιο πολύ.

Ακόμα στην πόρτα ήμασταν, όταν με τα δάχτυλα μου έψαξα και βρήκα τη πίσω είσοδό της. Τα βούτηξα με μανία μέσα και την ένιωσα να της φεύγει μια βαθιά ανάσα. Με κοίταξε σαν να ντρεπόταν που βρισκόμασταν ακόμα στην είσοδο. Τη κοίταξα πιο άγρια και υποτάχθηκε. Την τράβηξα με τα δάχτυλα και την γύρισα να κοιτά προς τα έξω ενώ άνοιξα το παντελόνι μου. Γλίστρησα πίσω της δυνατά. Το περίμενε και το ήθελε, ήταν προετοιμασμένη. Ήξερα πως δε θα αντέξω στη πρώτη φορά αρκετά. Τόση ώρα την περίμενα και δεν είχα σκοπό να σπαταλήσω ενεργεία σε αυτοϊκανοποιήσεις. Κάθε μου κίνηση τράνταζε το κορμί της και την άκουγα να το απολαμβάνει. Άκουγα να μου λέει πως θέλει κι άλλο πιο πολύ πιο δυνατά. Τόσο πιο πολύ της έδινα. Την τράβηξα βίαια μέσα και έκλεισα την πόρτα, η αντοχή μου έφτασε στα όριά της. Την έσπρωξα στον τοίχο και την έβαλα να σκύψει στο πέος μου. Όχι μόνο δεν αντιστάθηκε αλλά τα μάτια της γυάλισαν. Με πολύ γρήγορες κινήσεις με κατάπιε ολόκληρο. Δε κρατιόμουν άλλο και ξεχύθηκα στο στόμα της στο λαιμό της στο πρόσωπό της. Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα, αυτό που άκουγα. Το Απολάμβανε με τον πιο πρόστυχο τρόπο που ήταν δυνατό. Μάζεψε κάθε μου σταγόνα και την εξαφάνισε μέσα της με τόση απόλαυση.

Θα ήθελα κανονικά να καθίσω να ξεκουραστώ. Όμως μου διεγείρεις διαρκώς τη φαντασία με τόση σεξουαλικότητα που έχεις, που με κολλάς. Θέλω τώρα αμέσως κι άλλο. Είναι η σειρά σου τώρα να τελειώσεις να δω το κορμί σου να τρέμει. Χαμηλώνει πάλι και με ερεθίζει σαν να μην είχε συμβεί τίποτα πριν δυο λεπτά. Σε θέλω τώρα τόσο μα τόσο έντονα και βίαια. Σε πιάνω και σε πετώ στο πάτωμα. Πιάνω τα πόδια σου και σε διπλώνω καθώς καρφώνομαι μέσα σου δυνατά και πάλι. Με γρήγορες κινήσεις μπαινοβγαίνω και σε βρίζω. Όσο σε βρίζω τόσο πιο πολύ ανάβεις τόσο πιο κοντά στον οργασμό φτάνεις. Νιώθω τον υγρό σου κόλπο να πάλλεται, να σφίγγεται και να με δυσκολεύει. Τόσο πιο πολύ δυναμώνω. Βιασμός είναι αυτό μου λες και σ αρέσει. Σε καυλώνει καθώς βλέπω το κορμί σου να δυναμώνει να σφίγγει όλο και πιο πολύ. «Βίασε με ρε σκίσε με» φωνάζεις και από μέσα σου ο οργασμός ξεπηδά με φωνές που θα ακούσουν όλοι οι διπλανοί. Συνεχίζω έντονα χωρίς να σταματώ μέχρι να μη μπορείς να κουνηθείς άλλο. Βογκάς και το απολαμβάνω και ερεθίζομαι τόσο πολύ.

Δε θα τελειώσει έτσι αυτή η βραδιά, θα έχει πολλές συνέχειες ήδη σε θέλω πάλι και ξέρω θα με θες ξανά

Δεν υπάρχουν σχόλια: